ارتقاء کیفیت خدمات فناوری اطلاعات- محمود کریمی
SLA توافقنامهای برای ارزیابی و ارتقاء مستمر کیفیت ارائه خدمات فناوری اطلاعات- هژیر کرباسی
نقش واحد پیشخوان خدمت در ارتقاء کیفیت ارائه خدمات – علی سوزنگر
چالشهای پیادهسازی مخفا در ایران – محمد شریفی
چالشهای پیادهسازی چارچوب ITIL در حوزه منابع انسانی– حمید گردش، حسن گردش
خدمت و ارزش آن از دید مشتری – بتول ذاکری
معرفی مدل CMMI-SVC - محمود کریمی
مروری بر معماری خدمات در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات – اکبر نبیاللهی
چالشهای انتخاب و استقرار ابزار مدیریت خدمات فاوا – اکبر نبیاللهی
مقایسه ISO/TEC2000 و ITIL 2011 – محمود کریمی
معرفی چارچوب عملیات مایکروسافت MOF V4 – علی سوزنگر |